Impresszium

Kedves Útitárs!

Hagy meséljem el neked milyen úton érkeztem el hozzád.

Egy gyermekkori versemet, emlékszem, rajongásom ideáljának címeztem, és olvastam fel nagyjából 12 évesen. Roppant kínos visszaidézni a pillanatot, bár a fogadtatás őszintén kedves volt. Később barátnők társaságában feltárt fantázia naplók és iskola újságban megjelent "fiók novellák" emlékével kísérten bontogattam tovább életfonalam szálait, melynek során kellően eltávolodtam alkotói tevékenységemtől, ezzel együtt önmagamtól.

Onnan, a 12 éves kori önfelvállalás pillanatától visszakanyarodni a felnőttkori önfelvállalás igényéig hosszú és göröngyös út vezet, melyen most is utazóként tekintek magamra.

Áldás, amikor ezen az úton, van társ, aki megtámaszt, mikor kibillensz.

Mára új hivatásom támaszt nyújtani annak az útnak a feltérképezése, és biztonságos bejárása során amely visszavezet önmagunkhoz.

Alapja az önismeret

Módja az analitikus gondolkodás

Tudománya a pszichológia

Eszköztárának pedig csak a fantázia szab határokat: például ilyen az írás

Szándéka a spirituális fejlődés támogatása

 

viki.jpg

Címkék: spiri